واحد دبیرخانه
شرح وظایف کارکنان واحد دبیرخانه :
1 - ثبت کلیه مکاتبات چه بصورت حضوری ارباب رجوع و چه بصورت پستی با استفاده از نرم افزاری دبیرخانه
2 - ثبت و ارجاع کلیه مکاتبات حسب دستور مقام مافوق شبکه
3 - مشخص نمودن عنوان فرستنده و گیرنده و شماره و تاریخ نامه های در دست اقدام
4 - کپی برداری از ارجاعات مقام مافوق و ارسال آن به واحد های مربوطه
5 -اسکن نمودن نامه ها و مکاتبات داخلی و خارجی
6 - بایگانی نمودن سوابق نامه های صادره در زونکن مخصوص
7 - پیگیری سوابق نامه ها حسب دستور مقام مافوق شبکه
8 - ممهور نمودن نامه ها و مکاتبات طبق امضاء مدیر و معاونین
9 - back up گرفتن از کلیه مکاتبات و نرم افزار نمودن اطلاعات مربوطه
10 - کنترل و تفکیک نامه های اداری طبق موضوع
11 - حفظ و نگهداری سوابق نامه ها و اوراق طبق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوطه بر اساس روش تعیین شده
12 - ثبت کلیه فاکس های دریافتی و ارسال به واحد مربوطه حسب دستور مقام مافوق