دفتردار نظام نوین مالی شبکه بهداشت و درمان

تعداد بازدید:۵۲

 

     شرح وظایف :

               1 - ثبت دفتر اعتبارات و نگهداری و کنترل اعتبارات دریافتی از سوی وزارت متبوع

               2 - تطابق اسناد هزینه با موافقت نامه ها و آئین نامه ها و دستورالعملها

              ۳ -  ارائه گزارش عملکرد اعتبارات در مقاطع مختلف زمانی به مافوق

               ۴ -  انجام امور مربوط به گرفتن تراز و بستن حسابها با همکاری و هماهنگی با اداره دفترداری و تنظیم حسابها

               ۵ -  بررسی و تعیین کداعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نمایدو یا منجر به

                         پرداخت می شود.

             ۶ -  اقدام الزم جهت صدور اسناد حسابداری ابالغ و تخصیص بودجه

               ۷ -  گردآوری منابع الزم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقالم درخواستی

              ۸ جمع آوری درآمدهای وصولی وانتقال آن به حساب درآمد خزانه

              ۹-  درخواست وجه درآمدهای ارسال شده به خزانه وانتقال آن به حساب پرداخت قابل برداشت درآمدهای اختصاصی

                     دانشگاه

            ۱۰ جمع آوری درآمدهای وصولی خانه های سازمانی وابالغ آن به مدیریت بودجه

             ۱۱ هماهنگی وتدوین برنامه های زمانبندی با خزانه جهت انتقال درآمدهای دانشگاه به حساب های درآمدی خزانه در

                       دوره های معین

           ۱۲ -  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقامات مافوق

 

 

 

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۴