دفتردار نظام نوین مالی شبکه بهداشت و درمان
شرح وظایف :
1 - ثبت دفتر اعتبارات و نگهداری و کنترل اعتبارات دریافتی از سوی وزارت متبوع
2 - تطابق اسناد هزینه با موافقت نامه ها و آئین نامه ها و دستورالعملها
۳ - ارائه گزارش عملکرد اعتبارات در مقاطع مختلف زمانی به مافوق
۴ - انجام امور مربوط به گرفتن تراز و بستن حسابها با همکاری و هماهنگی با اداره دفترداری و تنظیم حسابها
۵ - بررسی و تعیین کداعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نمایدو یا منجر به
پرداخت می شود.
۶ - اقدام الزم جهت صدور اسناد حسابداری ابالغ و تخصیص بودجه
۷ - گردآوری منابع الزم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقالم درخواستی
۸ - جمع آوری درآمدهای وصولی وانتقال آن به حساب درآمد خزانه
۹- درخواست وجه درآمدهای ارسال شده به خزانه وانتقال آن به حساب پرداخت قابل برداشت درآمدهای اختصاصی
دانشگاه
۱۰ - جمع آوری درآمدهای وصولی خانه های سازمانی وابالغ آن به مدیریت بودجه
۱۱ - هماهنگی وتدوین برنامه های زمانبندی با خزانه جهت انتقال درآمدهای دانشگاه به حساب های درآمدی خزانه در
دوره های معین
۱۲ - انجام سایر امور محوله طبق دستور مقامات مافوق