واحد بایگانی اسناد مالی

تعداد بازدید:۱۶۵۴

بایگانی اسناد مالی: مهدی غفارزاده

 

          1 - مسئول بایگانی اسناد می بایست فردی باشد که به اصول بایگانی اسناد و مدارک آشنائی کامل داشته باشد.

          2 - تحویل اسناد هزینه های انجام شده از مسئول صدور چک بطوریکه به هیچ ارزی در پایان هر ماه با توجه به شماره دفتر صدور

                   ارز باقی نمانده باشد.

          3 - کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک در صورتیکه ارزی را تحویل نگرفته باشد بلافاصله رئیس امور مالی را مطلع

                  نماید.

          4 - تفکیک اسناد هزینه های انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم ۴۵ به دریافت و پرداخت

          5 - بایگانی کلیه احکام و مکاتبات پرسنل واحد بصورت پرونده که دسترسی به آنها کاملاً" آسان باشد.

          6 - همکاری لازم با رئیس امور مالی در خصوص تهیه وتنظیم صورت حسابهای موسسات طرف قرارداد (درمانی)

          7 - تهیه و تنظیم سیاهه کسورات قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه به رئیس امور مالی

          8 - پیگیری و توزیع مکاتبات وارده وصادره از امور مالی

          9 - همکاری با دریافت و پرداخت در خصوص تنظیم مفاصا حسابهای صادره اشخاص

          10 - بایگانی مکاتبات موسسات و شرکت های طرف قرارداد واحد بنحویکه دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت

                   پذیرد.

 

 

 

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۴