واحد بایگانی اسناد مالی
بایگانی اسناد مالی: مهدی غفارزاده
1 - مسئول بایگانی اسناد می بایست فردی باشد که به اصول بایگانی اسناد و مدارک آشنائی کامل داشته باشد.
2 - تحویل اسناد هزینه های انجام شده از مسئول صدور چک بطوریکه به هیچ ارزی در پایان هر ماه با توجه به شماره دفتر صدور
ارز باقی نمانده باشد.
3 - کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک در صورتیکه ارزی را تحویل نگرفته باشد بلافاصله رئیس امور مالی را مطلع
نماید.
4 - تفکیک اسناد هزینه های انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم ۴۵ به دریافت و پرداخت
5 - بایگانی کلیه احکام و مکاتبات پرسنل واحد بصورت پرونده که دسترسی به آنها کاملاً" آسان باشد.
6 - همکاری لازم با رئیس امور مالی در خصوص تهیه وتنظیم صورت حسابهای موسسات طرف قرارداد (درمانی)
7 - تهیه و تنظیم سیاهه کسورات قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه به رئیس امور مالی
8 - پیگیری و توزیع مکاتبات وارده وصادره از امور مالی
9 - همکاری با دریافت و پرداخت در خصوص تنظیم مفاصا حسابهای صادره اشخاص
10 - بایگانی مکاتبات موسسات و شرکت های طرف قرارداد واحد بنحویکه دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت
پذیرد.