حسابرسی
شرح وظایف :
۱- حسابرسی در یکی از زمینه های: درآمدهای وصولی و وجوه دریافتی، هزینه های انجام شده، پیش پرداخت ها و علی الحساب ها مطابق مقررات مربوط
۲- اقدامات لازم در خصوص تفریغبودجه و مقایسه آن با بودجه مصوب، محاسبه تراز عملیات نهایی سال مالی، تجزیه و تحلیل صورت های مالی.
۳- مطالعه و رسیدگی به صورت حساب ها و مدارک مربوط یه خرید و فروش کالا.
۴- محاسبه دقیق میزان استهلاک.
۵- رسیدگی به اسناد و مدارک و پرونده های مودیان مالیاتی.
۶- رسیدگی به قیمت تمام شده کالا به منظور تعیین سود حقیقی.
7 - تنظیم برنامه حسابرسی و تقسیم کار بین حسابرسان و نظارت بر کار آنها