امور مالی
شرح وظایف امور مالی
۱- پیگیری درآمدهای ارسالی و وصولی از سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد.
۲- نظارت و کنترل درآمدهای نقدی و غیرنقدی واحدهای تابعه.
۳- تهیه مواد و لوازم و اقلام مصرفی و غیرمصرفی واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات و منابع موجود.
۴- ایجاد اسناد هزینه ای مطابق با خریدهای انجام شده بر اساس اعتبارات و منابع موجود.
۵- حسابرسی اسناد هزینه.
۶- پرداخت حقوق و مزایای پرسنل.
۷- پیگیری جهت جذب منابع (اعتبارات) از دانشگاه.
۸- ایجاد دفاتر کل، روزنامه و …. و ثبت اسناد هزینه های پرداخت شده.
۹- نظارت بر اموال و دارائیهای موجود.
۱۰- بایگانی اسناد هزینه مالی و پرونده های مالی پرسنل.