دریافت و پرداخت
دریافت و پرداخت (حقوق و دستمزد): حسین تقی زاده
مسئول دریافت و پرداخت می بایست بر همه دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره آگاهی کامل داشته باشد:
-ثبت کلیه مغایرات احکام پرسنلی در فرمهای کامپیوتری
-ثبت ساعات اضافه کاری گواهی شده در فرمهای کامپیوتری
-ثبت روزهای ماموریت انجام شده و تائید شده توسط مدیریت در فرمهای کامپیو تر
-ارسال کلیه فرمهای مربوطه به شرکت طرف قرار داد جهت تهیه لیست های کامپیوتری
-چک لیستهای تحویلی از شرکت طرف قرار داد.
-اصلاح فرمها در صورت داشتن مغایرت
- پیگیری تحویل لیست های نهائی از شرکت طرف قرار دا د
-درخواست مجوزلازم از رئیس امورمالی جهت واریزخالص حقوقی وغیره پرسن لی به حساب بستانکاری آنان نزد بانک عامل پرد
- تنظیم سند موقت بانکی برابر لیست بانکی ارائه شده بعنوان لیست و پرداخت خالص (مزایای کارمندان)
-پیگیری و تنظیم سند هزینه های پر
-پیگیری کسورات حقوقی و پیوست نمودن کسورات بر اسناد هزینه
-تنظیم اسناد هزینه های جاری با توجه به تائید مسئول رسیدگی و مسئول اعتبا
-تهیه فرم (۴۵) خلاصه اسناد پس از تفکیک و ضمیمه نمودن کلیه مدارک مربوط به اسناد
-ثبت لیست حق الزحمه ولیستهای متفرقه که میبایست به حساب پرسنل واریز گردد درفرمهای کامپیوتری