امور عمومی و هماهنگی

تعداد بازدید:۸

 

شرح وظایف :

 

- احترام وپاسخگویی شایسته به ارباب رجوع

- ثبت نامه های وارده وتحویل به کارشناسان

- پیگیری تایپ وارسال مکاتبات عمومی واحد

- همکاری در دریافت آمار بیمارستانها وپیگیری عدم ارسال آمار

-ورود اطلاعات آمارفعالیت مراکز محیطی در پایان ماه وفصل در رایانه

- ورودآمار کنترل موالید در پایان فصل دررایانه و جمع بندی و برنامه ریزی درخصوص اعتبار کنترل موالید

- ورود اطلاعات نظارتها در رایانه

- پیگیری وثبت در خواست واحدهای محیطی

- پاسخ به مکالمات واحد

- هماهنگی امورعمومی واحد

-سازماندهی نگهداری وابلاغ دستورالعمل های عمومی واحد

-پیگیری ورسیدگی به شکایات واحدهای محیطی

-همکاری درارزشیابی کارکنان

- جمع بندی گزارش فعالیت های ماهانه و گزارش عملکرد فصلی واحد با همکاری مسئولین برنامه

-هماهنگی با مسئولین برنامه جهت برآورد فرمها ودفاتر واحد محیطی

- هماهنگی تشکیل جلسات درون واحدی وبرون واحدی (تشکیل جلسات کارشناسان، معاون بهداشتی  با کاردانها وکارشناسان بهداشت خانواده ومامایی)

- همکاری با مسئولین برنامه جهت تهیه برنامه نظارت وجمع بندی نظارتها

 

 

 

آخرین ویرایش۰۷ مرداد ۱۴۰۴