امور عمومی و هماهنگی
شرح وظایف :
- احترام وپاسخگویی شایسته به ارباب رجوع
- ثبت نامه های وارده وتحویل به کارشناسان
- پیگیری تایپ وارسال مکاتبات عمومی واحد
- همکاری در دریافت آمار بیمارستانها وپیگیری عدم ارسال آمار
-ورود اطلاعات آمارفعالیت مراکز محیطی در پایان ماه وفصل در رایانه
- ورودآمار کنترل موالید در پایان فصل دررایانه و جمع بندی و برنامه ریزی درخصوص اعتبار کنترل موالید
- ورود اطلاعات نظارتها در رایانه
- پیگیری وثبت در خواست واحدهای محیطی
- پاسخ به مکالمات واحد
- هماهنگی امورعمومی واحد
-سازماندهی نگهداری وابلاغ دستورالعمل های عمومی واحد
-پیگیری ورسیدگی به شکایات واحدهای محیطی
-همکاری درارزشیابی کارکنان
- جمع بندی گزارش فعالیت های ماهانه و گزارش عملکرد فصلی واحد با همکاری مسئولین برنامه
-هماهنگی با مسئولین برنامه جهت برآورد فرمها ودفاتر واحد محیطی
- هماهنگی تشکیل جلسات درون واحدی وبرون واحدی (تشکیل جلسات کارشناسان، معاون بهداشتی با کاردانها وکارشناسان بهداشت خانواده ومامایی)
- همکاری با مسئولین برنامه جهت تهیه برنامه نظارت وجمع بندی نظارتها