واحد اداره امور عمومی مرکز بهداشت

تعداد بازدید:۱۲۶

شرح وظایف امور عمومی :

کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مقام مافوق

- اجرای صحیح مقررات وآئیننامه ها ودستورالعمل هاومصوبات مربوطه

 تهیه وتنظیم برنامه‌های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت‌های کارکنان تحت سرپرستی

مطالعه و بررسی پرونده‌های پرسنلی در زمینه‌های مورد نظر

رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به کلیه امور اداری

 تشریک مساعی با مقام مافوق و سایر مراجع مربوطه در تنظیم آئیننامه ها، بخشنامه‌ها ودستورالعملهای مورد لزوم

 انجام امورات استخدامی ونگهداری کارکنان ونظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل استخدام، آزمایش، انتصاب، ترفیع، اضافه حقوق، ارزشیابی کار مستمر کارکنان، مرخصی‌ها وغیره برابر آئین نامه های مربوطه.

تنظیم ساعت کار کارکنان با نظر مقام مافوق. .

9 تهیه پرونده مالیاتی پزشکان و رسیدگی به نامه ممیزی مالیاتی ودادن گواهی پرداخت منابع مالیاتی آنان

10نگهداری اسناد مالکیت واساسنامه واوراق مهم بیمارستان

۱۱ مطالعه وبررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی

1۲ - بررسی روش‌های کار وساده کردن مراحل انجام کارها از طریق حذف مراحل زائد وکنترل فرمها وتهیه فرمهای جدید

۱۳  نظارت بر تهیه وتنظیم بودجه و اسناد خرید

۱۴ -  نظارت بر انجام امور تدارکاتی واحد مربوطه طبق دستورالعمل‌های موجود به دستور مقام مافوق

۱۵ مراقبت در نگهداری وتوزیع کالا وملزومات خریداری شده وکنترل موجودی انبار

۱۶ مراقبت در انجام سریع ثبت وتوزیع وتحریر نامه‌های وارده وصادره

۱۷ - کنترل حضور غیاب کارکنان

۱۸  انجام امور پرسنلی کارکنان وصدور ابلاغ مرخصی، مأموریت، معذوریت وترفیع

۱۹ -  مراقبت در حسن اجرای تعمیرات ساختمانهای واحد مربوطه، نظارت وتامین آب وبرق وتلفن وبردوت وگرمای وانتظامات

۲۰ نظارت بر کنترل ورود و خروج افراد وسائط نقلیه وکلیه امور مربوط

 

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۴